23.42

Jag vet att min uppdatering har varit kass. Sorryyy
I alla fall så var det 60-årskalas igår. Vi var på norrstrandslogen och käka, gjorde lite lekar, tipsrunda, sång och sånt som föräldrar också kan vara med på ;)
Kring 11-12 gick jag, Jacke, Madde, Johan hem till Lisas lägga. Sen taxi till Hortlax. Runt 2 fick vi skjuts av någon Madde kände så vi drog hem och satte på en film! somna väl direkt. Jacke ett tag efter.
Idag for vi in till Lf för att se Piteås damer mot Hammarby och dom vann med 2-1. Lät som bra!
Annars har jag haft träning, lite lagomt jobbig men skönt efteråt. Körde förbi Jacke och hämta mina smycken så fick träffa han en gång nu innan jag åker till min pap imorgon.
På tisdag har vi vi varit tillsammans i 2 månader! Det lät ännuuu bättre! Kan ju bara tillägga att han är det finaste och bästa man kan hitta ♥

Var också tänkt att jag & Ronja skulle se filmen "Jag saknar dig" imorgon men ska spela med Div 4. Så det fick helt enkelt bli en annan dag! som alltid... Aja, säger godnatt nu för jag är en trött tjej. Gick heller inte att ladda upp bilder och inlägget blev långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0