Bäst på hejn...

Med att blogga... men jag har inte tid. Har fullt upp med annat! och jag som lovade att ta kort på allt jag fått, det lär nog inte bli av. Bara så ni vet.
Har i alla fall varit med Jacke och Julia den tiden jag inte har bloggat. Är tusen så många gånger bättre ;)

Drog somsagt in till PDOL med Julia lördagen. Fredagen barkade så vi fick inte med oss vårat sällskap men hade det kul ändå! alltid kul med min lilla bulla ♥ blev en massa karusellåk och annat kul! såg Maggio ett tag men imponerade inte oss så vi hitta på andra saker istället :)
Bilen rullade hem kring 1 och släppte av mig hos Jacke i Munkan. Sov där till söndag och han hos mig till idag. Har fått rå om han extra mycket! skadar verkligen inte!
Vi åkte in till stan och inhandlade lite saker. Eller jag, fick med mig två tröjor och ett rouge.
Tänk inte ens tanken att ni får bilder på det nu. Är stans mest förkylda unge nu och bättre blir det. Men kroppen hänger inte med. Är hängig och sitter bara still nu. Aja, blev ett långt inlägg hejn men lite intressant var det väl?
Puss och hej!


Lyckligaste tjejen i världen som har dig. Jag älskar dig Jacob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0