Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Egentligen kan jag inte komma på något nu. Men en Önskning som jag alltid har önskat är att få simma med delfiner... haha. Helt ärligt! Fan vad fränt! Det är en sak i alla fall. Sen att få vara tillsammans med min älskade Jacob hela mitt liv!
Ett Mål som jag förmodligen ska försöka att klara är att få spela i ett stort känt lag i fotboll, skaffa ett bra jobb där man tjänar bra. Få en underbar familj och ett jättefint hus med 2 barn och min underbara pojkvän som jag hoppas jag får ha kvar huuuuuuuuur länge som helst :)
Och till sist så en Dröm är att få åka till Florida eller New York med en massa härliga vänner & pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0