Den enda jag tänker på är dig

Hallå! förmodligen kommer uppdateringen bli lite bättre nu framåt kanske. Ingen aning men ni lär väl se.
Hade absolut ingen ork att blogga när jag kom hem till pappa igår, packade fotbollssakerna sen la mig. Var och även är helt slut i kroppen.
Hur som helst så rulla skoldagen på som vanligt idag. Åkte hem med Jacke och vi har varit och sett lite fotboll med lite annat folk :) Vi gick lite senare hem till min moder och snacka, fick i oss lite mat och är i varsitt hem nu. Det var mindre kul. Aja, nu ska jag sussa. Fortfarande superdupermega trött och har varit det hela dagen... hoppas på bättre humör imorgon! Ursäkta alla jag varit lite gnällig mot... tur jag har min underbara pojkvän som alltid gör saker bättre. Godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0