I'm forever keeping my angel close

Vinst för oss! 5 eller 6-0 höll inte ens räkningen ;) vi spelade otroligt bra idag och kan nog säga att det gick suveränt för oss allihopa! :)
Har precis ätit och ska hoppa in i duschen sen lägga mig i soffan och se lite tv. Upp 6 imorgon, längtar. Har kanske inte sagt att jag har cup i Luleå hela helgen. Första matchen imorgon är 09.00 mot Gammelstads IF. Lär inte komma några inlägg imorgon. Kanske efter sex någongång. Sista matchen är 17.00 så innan jag har kommit mig hem så är det säkert kring sju. Aja, ni får hålla utkik helt enkelt. Wish us good luck!

Kommentarer
Postat av: Iceman

Lycka till i Luleå, ni är ju BÄST...:)

2011-08-05 @ 05:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0