Never back down

Hann och orkade inte blogga igår.
Vi tog i alla fall hem guldet vi lite smått hade förväntat oss! 28-1 i målskillnad tror jag det blev. Bra jobbat tjejer!
Finalen var ungefär 20-40 minuter försenad så vi kom inte hem förrän 6 typ. Duscha, packa och åt sen skjutsa pappa min till Jacke. Vi gjorde ingenting speciellt. Vi tänkte fara och grilla med moppemax och någon mer men slutade med filmtittande här hemma istället. Never back down.
Sov här inatt och kan tyvärr inte somna om nu... är hungrig och han sover.
Lisa hämtar mig kring 12 och då åker vi in till stan och gör ett ärende (lät som en vuxen där..) sen hem, tror jag. Vänta på Jullan tills hon är klar och då vara med henne! även gratta min moder som fyllde år igår ♥
Japp, hade!

Kommentarer
Postat av: Vilma

Ett fet stort reportage om erat lag i Kuriren! Nog stod det vääääldigt mycket om dig :-D

2011-08-09 @ 11:43:56
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0