Only you

Tar så länge mellan gångerna jag bloggar så jag hinner glömma bort vad jag har gjort? men så får det vara, att jag inte bloggar jämt alltså.
Som vanligt så har jag spenderat tiden med dom vanliga. Igår åkte jag och Julia in till Munkan och vi körde båten till Fingerman och grilla där med Jacke, Oskar och Minken. Pontus kom förbi i slutet också.
Sov hos Bullan och idag åkte vi till Munkan och bada med Jacke och Minken :)
Hade träning 6, kändes okoncentrerat till tusen mellan oss alla skulle jag kunna säga. Hehe, men så får det vara ibland ;)
Match imorgon mot Sävast, kändes längesen jag spela en match... så jag är faktiskt grymt sugen!


Denna man fick vi besök av på båthamnen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0