Save the world

Såja, godmorgon! Blev inte träning för mig igår, mamma var tvungen att åka och jobba så tog mig inte. Det sög. Men hur som helst så for Felicia hem kring 12 och Jullan närmare 1. Vi prata om saker som har barkat dom senaste dagarna/veckorna,. (inte mellan oss! det får ni inte tro.) Du ska se att allting kommer att falla på rätta platser snart Julia. Det kan ta sin tid. Men allt här i världen är inte det mognaste man kan hitta och det tar den tid man behöver. Det gör det för oss alla... men du är stark!! Jag vet att det är väldigt jobbigt, magkänslorna. I know.
Men Julia, försökförsökförsök att släppa det. Som jag sa, det kan ta sin tid men allting kommer snart att falla på sin plats. Tro mig honey. Jag älskar dig! du är världens finaste vän.

Ska gå och käka frulle nu, sen åka till mormor och gratta henne! Klockan 6 är det samling på nordlunda för match med 96. Det blir bra!




Kommentarer
Postat av: julia

Åh Petra, jag älskar dig så jävla mycket! Det kommer lösa sig, det vet jag. Du är verkligen bäst! Love you sis <3

2011-08-11 @ 13:34:50
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0