Skönt att skriva av sig lite...

Jag funderat lite, om ganska mycke.
Har man rätt att bry sig om dom man älskar mest då man är som mest orolig, får man berätta det? Vågar man det? Blir dom arga/sura? Om man är en sån person som lätt blir ledsen över "småsaker" vad gäller alltihop som kan hända? Har man rätt att bli ledsen då? Jag kan säga att jag blir lätt ledsen över småsaker, lite väl ibland. Men vad kan jag göra för att inte bli det? Bryr jag mig för mycket? Man kan väl säga att det både är bra och dåligt att göra det... men kanske inte för mycket... Jag vet inte. Jag har haft så ett långt tag nu och vet inte vem jag ska vända mig till... jag har så underbara vänner, familj och pojkvän men vet inte vart jag riktigt ska sätta min fot på rätt plats.
Jag tänker ofta på saker som att tappa dom man älskar mest. Hur det skulle vara, vad man måste göra för fel för att göra det. Dom felen vill jag inte göra. Jag är så orolig över sånt. Jag skulle absolut inte klara av att förlora min 4 närmaste. (mamma, pappa, Jacke och Julia. ) Varför skriver jag ens detta här? jo, jag måste få nånstans att skriva av mig. Det är så svårt ibland, det bara snurrar. Finns denna period hos alla någon gång? Isåfall har jag den nu. Jag är sur vissa stunder och vissa jätte glad. Kan man ha så ibland?
Låter som världens emo men nej, inte det! Jag är så glad över allt och alla jag har!!
Var tvungen att skriva detta.
Tack mina underbara, fina snälla och otroligt omtänksamma personer! Ni jag nämnde. Ni är absolut allt. JAG ÄLSKAR ER!!
Jag har aldrig varit såhär lycklig i mitt liv som jag egentligen är nu. Tro mig, jag har inte det. Men jag ville bara skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi finns alltid där för dig! Älskar dig mest av allt i världen <3 <3

2011-08-30 @ 19:07:01
Postat av: mormor

Vi älskar dig <3

2011-08-31 @ 15:34:43
Postat av: Mormor o Morfar

Vi älskar dig, minns då du var 4 månader gammal o jag skötte dig, MA o PA var på fest, jag körde rally i erat hus med barnvagnen med dig i.Du bara ville inte sova... detta är bara ett av många minnen av dig.Kramar:))

2011-09-01 @ 05:24:55
Postat av: elin

du är inte ensam om att känna så. jag har tusen miljoner tankar som snurrar i mitt huvud hela tiden. och ibland frågar jag mig själv om jag tänker för mycket. men jag har lärt mig mycket av det också. kram :)

2011-09-01 @ 20:58:54
URL: http://elinsssoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0