-

Godmorgon!
Blev väckt av Britt som sa att pappa var och skulle hämta mig så hann knappt vakna så skulle jag hit.
Har inte gjort något speciellt, blivit jagad av Emilia och hennes kompis Ronja som har fyllt vattenballonger... så går jag ut en gång till blir jag dränkt. Hej jag måste sitta inne hela dagen tills matchen för då måste jag gå ut.
Möter Bergnäset 97 gäng sen hem och mysa.
Ska försöka att göra tidiga kvällar i veckan då skolan börjar nästa vecka och sen är det även Lilla VM till helgen. Satan vad hajn sommaren har gått snabbt! men dock den bästa hittills! Och att äntligen Jullan och Moppemax blivit tillsammans! Livet leker ju ;)
Bilder från 60-årskalaset



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0