18.02

Hemma på riktigt hos mamma nu! har varit hos mina andra två hem dom här dagarna.
Igår hade vi träning med Älvsbyn inför Gothia, satan vad jobbigt! känner rejält i min mage idag... hur som helst så hämta vi upp Felle då vi hade gjort oss klara för kvällen, den spenderades i Munkan med Jacke, Max och Emil! körde ut med båten, långt och drygt blev det.. onödigt också då vi vände direkt vi kommit oss till Djupviken. Sen hem till Jacke och såg en film med lite chirre ;)

Imorse kom Felicia och Max till Båthamn där jag och Felle fick åka ring. Det var lite smått läskigt då pojken kör som en galning! Annars kul! fick oss några kallsupningar... Aja, Julia kommer hit en stund ikväll och jag har bestämt att det blir mys till en film. PUss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0