Äntligen hemma!!

Så otroligt skönt! även om det varit fotboll så har jag aldrig längtat så mycket hem som jag gjorde på tåget! Det har varit en grym vecka och ser framemot nästa år med mitt eget lag!
Jag ska försöka att få tag på bilderna från Felicia och Ronja men ni får duga er med dom från min egen minikamera.
Har haft främmande idag med släkten, dom har grattat mig. Har fått ihop 1900 kronor, parfym, thomas sabo arband, berlock, tavla som jag satt kort i, presentkort, norrbottensring, body splash, nagellack, trollor och en från Max - Barbieväska med tillbehör som jag lovat bära på skolan minst en dag... haha ;) Är himla nöjd! tack allihopa :) 
Mina två favoriter Jacke och Julia har varit här ikväll, Julia... haha. Nämner inget. Hon är bara för söt ibland alltså!
Nu får bilderna från Götet berätta för sig själva :) Åker in till stan med mor imorgon!


























Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: ebba

mina fina sötisar vendela och såklart du petra! <3

2011-07-25 @ 01:03:26
URL: http://ebbaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0