Det är sommar, man får glömma bort bloggen ibland då.

Kommer inte ihåg vad jag har berättat och inte berättat så bli inte förvånad om ni redan hört om allting.

Julia kom till havsbadet igår och gjorde oss sällskap. Bruden drog hem kring 12 kanske, la oss himla tidigt och vaknade kring 9 (?) åkte hem till Jacke och gjorde oss klara där sen in till stan. Blev käk på thai garden och sen lite karuseller och småtittande :) Köpte mig en ny klocka och fick ett halsband av min älskade ♥
Ska in imorgon och köpa förbiljett för lördag, får se hur det blir med fredag.
Ringde Julia och vi bestämde oss för att ställa klockan på 10, uj vad tidigt... kring halv 1 moppar vi till Djupviken och gör en sak, berättar er det senare imorgon ;)



Blev en usel bild, men ni ser ändå :)

Jackan som jag har glömt visa :)


Körde förbi Ronja och böt väska, så fick jag en present av henne! Tack gullis!! hur fint som helst!
Kan försöka hinna ta kort på allting jag har fått senare någon dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0