Jag lever!

Trots allt att vi bor på världens konstigaste och läskigaste skola. En tjej i våran ålder blev överfallen igår av någon tonåring som bosätter sig här utanför skolan med sitt gäng på kvällarna. Det kom poliser och jag vet inte mera vad som har hänt... hemskt som fan i alla fall! jag lär ju inte gå ut själv här på kvällarna, inte en chans.
Hur som helst så är vi gruppetta och möter antingen Jitex eller Norrstrands if (typ) i 16-dels klockan halv 3 idag. Tycker det låter hur bra som helst!
Annars så har vi det jättebra här men saknar min älskade pojkvän och bästavän! Bara att hålla ut tills på söndag då jag får träffa dom och även bli firad av släkten! Hallelujah!
Lägger in lite bilder, har ändå inget annat för mig. Det är Annas!
Invigingen vad G R Y M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0