Gothia!!!

Ursäktaaaaa, men jag och Julia följde med mamma och Anders till Lisa och Magnus husbuss på havsbadet. Trodde det skulle vara roligare och mer folk men icket, så Anders skjutsa hem oss hit så tog vi moppen till Jacke. Där var också moppemax och Oskar! Max gjorde världens fail alltså... han skulle köra Julias moppe men välte den direkt. Satan vad vi garvade! Han är sämst på riktigt!
Vi starta en film, scream 4 och såg den. Jacke följde mig hem och sov här. Vi satt på en film men båda höll på att däcka direkt så det blev ungefär 5 minuters filmtittande ;)

Kom precis hem efter en biltur till Munksund för att hämta några småsaker hos Ronja, sen in till stan och köpt en väska. Nu måste jag fixa resten och kolla igenom återigen! Önska mig lycka till och idag har jag & Jacke varit tillsammans i 1 månad ♥ han är det bästa man kan önska sig!
OCH imorgon fyller jag år! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0