Lugnt och skönt...

- Inget stress längre.
Midsommar är slut och helgen har varit mer än kanon!
Vi åt middag hos farmor & farfar kring 6, grillat och gott till det! Runt 9 tiden satte dom igång brännbollen, mitt lag vann!
Annars så har det inte hänt så mycket mera, massor med skratt och alltihop! Körde vattenskoter ett tag med Emma. Runt runt... Aja, känner att sängen lockar... somna kring 4-5 imorse och fick inte sova längre än till 10, fick och fick. Gick inte. Så godnatt säger jag! Får se om pappa hinner komma hem innan jag lägger mig, isåfall slänger jag in några bilder från kvällen. Puss


Här ser ni på ett ungefär hur jag såg ut ikväll.. iinget speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0