Regndropparna faller precis som tårarna gör

Kom precis hem från matchen. Sällskapen blev Felicia x 2, Emma x 2 och Moa! Julia hade ingen skjuts så det fick bli en annan dag :) Dom vann med 8 eller 9-1 tror jag? Tappa räkningen... dom vann i alla fall!
Mitt öga har också svullit upp, ligger någon slags slemmig hinna under det vita.. jag ber till gud att inte få ögoninflammation innan helgen!! Fan alltså.
Prata också nyss med Jacke och är detta min turdag så kommer han. Skriver förhoppningsvis innan jag lägger mig.


Moas bild!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker din blogg är jättekul att läsa. Du skriver jättebra om olika saker..... Fortsätt så ! Kram från Faster

2011-06-30 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0