Reymar de Playa

Vilken mysig kväll igår! Jullan kom hit och Jackes pappa hämtade oss så åkte vi till han och mös till gårdagens idolavsnitt :) + lite onyttigheter. Det var en lugn och välbehövlig lördagkväll då jag inte mår så bra egentligen. Tror inte jag har feber än men vi har kommit fram till att man börjar må dåligt från penicillinen och det är precis det jag gjort/gör hela morgonen. Äckligt jobbigt... och en till sak är att jag och min moder äntligen börjat med att skriva packningslista för Barca!! Shit, inte länge kvar nu... flygresan och mina två älsklingar kommer vara det jobbigaste :( Tyvärr. Aja, fortsätter väl med mitt soffhäng nu då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0