20.20

Sova, skola, pojken/vänner äta, plugga. Hem, sova, träning, äta, plugga, sova. Fullt upp men klarar mig! Går än så länge inte i väggen, hehe. Nämen det är ganska mycket nu. Men spela roll, det funkar och jag trivs med det om man kan säga så.
Annars så var det som vanligt skola idag. Imorgon blir det en annorlunda dag för att då samlas vi allihopa (7,8,9) på LF för att ha friidrottsdag, längtar inte. Jag har satt in mig i någonting som jag ångrar. Hade valt stafett men vi blev för många så fick istället anmäla mig på häck, kula och spjut... fan säger jag. Äh, sprolla.
Har pluggat på flitigt ikväll och vi har hunnit göra en olaglig sak ;) Nä, nu och ska gå och tvätta bort sminket, äta någonting, kolla lite tv. Sen blir det godnatt med ett samtal från min fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0